De dåliga samvetet äter upp mej..

Elsa hostade ihjäl sej inatt, men var för övrigt pigg idag. Jag ringde o friskanmälde oss, vi for runt på lite ärenden, hon var hur pigg och glad som helst. Hon sov en stund i bilen. O sen hem o käka lite, o senare på eftermiddagen kom febern tillbaka. Asså ja orkar inte mer. O ska ja säga vad som faktiskt är de jobbiga... Inte att barnen är sjuka.. Allas barn är sjuka, o ja tror inte våra är mer sjuka än andras. Utan de som äter upp mej är mitt dåliga samvete till mitt jobb. Jag känner mej som den största svikare ever. Att jag o Tobbe ska bli osams över att våra stackars barn är sjuka, över vem dom ska va hemma osv. (Även om han kanske inte alltid kommer med så genomtänkta anledningar till att han skulle inte behöva vabba) Blä... O istället för att fokusera lite mer på barnen.. Bhaa.. Jobbigt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0