Woop Woop!!

Semester idag oxå. Både najs och bajs. Klart de är chill att bara knata runt hemma. Men omg, Kidsen går varandra och mej på nerverna. 🤦‍♀️ O Arvid älskar att ligga enda till lunch i soffan o kolla film i pyjamasen. Medans Elsa klär på sej o vill gå ut såfort vi käkat frukost. Så jävla drygt. Med tanke på att ja hellre väljer Arvids val av start på dagen. Men men, höll henne inne till halv 10, sen gick vi ut o plockade fram hennes lilla cykel. Svårt att starta med sen, omg va snabbt hon lärde sej. Sen cyklade hon säkert en min... runt, runt utanför på gatan. Lilla hjärtat!! ❤ Tobbe jobbade halvdag så när han kom hem åkte ja ner o snyggare till naglarna igen. Skönt att va snygg till Påsk. 😋✌ Avslutade dagen med ett grymt pass på Actic. Körde 60 min cardio. 15 min trapp-maskinen 15 min cykel 15 min cross 15 min löpband Och så avslutade ja med rygg.
Kan man göra annat än älska detta endoefin rus, o självförtroende boost.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0