Yttligare en solig dag

Hade lite tid över mellan att lämna barn på föris, och utbildningstart (Ska barnen äta frukost på föris så ska de vara på plats kl. 7.45, och inga lämningar mellan 7.45 och 8.30, allt för att få en så lugn och harmonisk frukost för de som är där som de bara går.. *Tummen upp*)
Så jag åkte till Kommunals kontor, parkerade bilen och gick en promenad längs ån i morgonsolen.
De var så himla avkopplande.
Tänkte jag skulle göra de idag igen.
Måste säja att de kändes som att vi hade mer "bensträckare" och fikapauser än effektivt arbete..=S..
Men, men..
Kom hem betydligt tidigare än planerat, så jag hade hela em/kvällen tillsammans med den här lilla galningen..=)
Passade på att klippa pappa som var här och gick loss med Arvid, och sen tog vi en myskväll..
Tobbe jobbade och var hemma till halv åtta.
Så jag hade tilomed lite  egentid..=P
 
Hörs!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0