Trevligt... men blåsigt..

Även idag blev de försenat och stressat.. Men som slutade bra trotts allt..
Vi hade bokat in oss på bakluckeloppis vid Tuna Park.. Ja, mamma och Elin..
Elin sålde nog mest..=P
Jag sålde absolut minst... eller nä.. jag blev nog av med mest prylar.. men kammade hem minst cash..=P
Hahaha.. jaja.. de är ju skönt att bli av med massa skit, och folk var så nöjda att hitta massa billiga fynd.
Kalle, Tobbe och Arvid kom förbi en stund, och jag hittade en Pippi docka till Arvid.. (Passar ju hur bra som helst nu när vi snart åker dit, men Arvid var inte fullt lika nöjd, utan var betydligt nöjdare med actionfiguren mamma köpte av min jobbarkompis åt honom för 1 kr...SUCK!!!!!) Helt värdelöst med bara massa krimskrams, men den var stor som en barbidocka, och man kunde ha den i badet, så de var ju en hit..
Tyvärr så var de liiiite i blåsigaste laget.. folk sprang och jagade sina saker på hela parkeringen..=P
Efter loppisen så åkte allihopa hem till oss, och på vägen hem så stannade vi och handlade hem massa gott att grilla..
Trevligt att sitta och bara snacka massa skit en stund på kvällen.
Visserligen var jag sååå sjukt jävla trött och urblåst att jag mest bara ville ta ett bad, och sen lägga mej i soffan och sova..
Tobbe nattar nu Arvid och jag ska bädda ner mej i soffan..
Gooonatt!! =)=)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0