Torsdag 27 Augusti

Vi hade sovmorgon i morse, så himla skönt..
Men.. Arvid börjar bli riktigt förkyld och jag stod länge i valet o kvalet om jag skulle dra iväg med honom till föris i morse.
Men han var relativt pigg, o hade inge feber, så i med lite nässpray och så ska ju hans morfar hämta honom.
Så jag kollade med honom om han kunde hämta ännu lite tidigare och de gick toppenbra.
Så han  behövde bara vara där ca 4 timmar!
Vad skulle vi göra utan våran mormor och morfar! <3
 
Igår åkte jag ner till gymmet, och var inte ett dugg motiverad, och ville bara ligga hemma tillsammans med familjen i vår säng och lyssna på saga..=)
Men när jag väl kom ner så var jag så sjukt stark, slog mitt personbästa i knäböj. 60 kg!!!
 
Och så kör jag benspark bak i kabel, och samma där.. Hade sån sjuk kontakt, och gjorde lätt 20 * 3... Men efter detta pass på kunde jag knappt ta mej upp för trappen sen..=P
Så sjukt skön träningsverk idag!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0