Och så var de Söndagkväll igen..

                                                     Vi har haft en riktigt mysig familjehelg.
 
Tobbes föräldrar kom förbi i Fredags, och vi grillade lite, dom var inte kvar speciellt länge.
Men de var trevligt de lilla som var.
 
Igår började jag dagen på gymmet innan vi packade ihop oss och åkte till Skjulsta för sol och bad.
Men Arvid hade sovit så dåligt under natten och vaknade så tidigt, så han sa själv att han ville åka hem.
Mamma och Kalle kom förbi mot kvällen och grillade tillsammans med oss.
Vi lyxade till de och köpte färsk laxsida och bjöd dom på.
Fast jag slösar inte bort helgen med att äta fisk, så jag grillade rostbiff. =P
Vi satt länge ute i sensommarvärmen och snackade massa skit.
 
Idag bestämde vi oss för att åka ut till huset vi bodde i förut och knata runt i skogen där och leta svamp.
Så efter varsitt gympass plockade vi upp mamma som ville följa med.
Vi hittade inte speciellt mycket, men de var mysigt att bara gå och strosa i skogen, käka massa vildhallon och fika i solen.
När vi var på väg tillbaka till bilen satt Arvid på mina axlar och smidde våra kvällsplaner.
Han vänder sig om till sin mormor och frågade om han fick följa med till mormors hus..=D
Haha, han är ju för söt.
Så de blev en spontan middag tillsammans med dom även ikväll.
 
Men nu har vi slagit oss ner i soffan och ska leta reda på någon film att avsluta Söndagen med.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0