God morgon soliga Fredag

Igår hade Arvid turen att morfar kom och hämtade honom på föris.
Så de slapp bli så lång dag.
Själv kunde jag lika gärna bara ha gått o lagt mej när jag kom hem från mitt jobb...
Ja var så irriterad på allt, och inget gick som jag ville..
Men kl. sju fick jag för mej att jag var tvungen att åka till Tuna Park.. Och de lilla barnet ville absolut följa med.=P
Mysigt att gå där tillsammans med honom sådär sent på kvällen.=)
(Vi har sovmorgon idag, så jag tyckte inte att de gjorde så mycket att de blev så)
Men inte ens där hittade jag de jag skulle ha.
Var bla. ute efter en skjorta till Tobbe, men är han inte med o prövar så blir han utan.
Men vi kom hem med en påse med lite nya kalsonger till Arvid, han är så himla duktig med kisseriet, och vi är inne på tredje dagen nu som han har vart helt utan blöja.. (förutom när han sover) och de har bara blivit en kisspåse med hem.
Vart tog vår lilla kille vägen! Han har blivit så stor denna sommar <3 =D
 
Som sagt vi har låång sovmorgon idag, vi börjar kl. 9.. jag stänger idag.. egentligen vet jag inte vad som är bästa..
Uppe med tuppen men få komma hem tidigt.. eller låta Liten sova tills han vaknar... Och Tobbe hämtar hem honom kvart över 4..
För min del är de ju skönt att komma hem tidigt.. Men Arvid är ju en riktigt morgon tröttis.. så han gillar nog våra sovmornar.. När vi tar de lugnt med lite soffmys.=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0