Fredag!

Som sagt, vi är hemma idag.
Han är inte döds sjuk.. har inte ens feber, men snorar, hostar och rosslar.
Jag skulle inte vilja ha honom i min barngrupp.
Och jag bara älskar dessa VAB dagar.
Man behöver inte passa honom hela tiden med febertermometer, medicin, och isglass.
Vi tog en morgonpromenad, han satt och mös i vagnen, var länge sen han satt där och gosade..=P
Men nu är han rätt  trött så de blir snart lite lunch innan vi kryper ner i soffan.
 
Har suttit och kollat på lite inspiration på heminredning och stilar.
Vardagsrummet och hallen är nog de som jag skulle vilja snygga till nästa gång.
Och de finns ju så sjukt mycket snygga tapeter.
Och så har jag fått världens snyggaste idé till hallen.=)=)
Vi har ju någon form av hysteriskt fult hallgolv som ska påminna om typ korkmatta i början av hallen.
Och hur snyggt vore de inte att ha kvar den delen, men såklart med ett annat golv.
Typ ett sådant.=)
Åhåå.. så sjukt snyggt.. =D
 
Vardagsrummet är så sjukt svårt.. både med tapeter och inredning.
Soffan blir ju kvar.. Men soffbordet...UT!!!! och tv-möbeln... UT!!!! och de tråkiga lackhyllorna... UT!!!
Mycket nytt har jag redan, soffbordet står redan klart, och vad jag ska ha bakom soffan är också fixat.. de ända som jag inte har planerat är tv.n..
Vill ju ha.. ljust...ljust..ljust..
Bort med så mycket mörkt som de bara går..
Samtidigt pallar jag inte bara helt vitmålade väggar.
De måste ju trotts allt sättas någon typ av personlig, mysig känsla i de..
 
Mmm.. svårt.. och de är ju inte de lättaste heller att knata in i en tapetshop och försöka hitta någe där..=P=P
Hur mycket snyggt finns de inte då.=D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0