Fredag

Jobbar sent denna Fredag, men snart är de min tur att ta helg oxå.
Igår hade vi apt och de slutade halv åtta, så efter de så tänkte jag bara åka ner till gymmet och ta en mjukpass...
Köra lite kondition, och sen hem o ta en skön dusch.
Men när jag kom ner och loggade in mej så tyckte tjejen i kassan att jag skulle köra ett ATC pass istället.=)
O herre min gud va slut jag var när jag åkte hem.
Kunde knappt ratta bilen.. och när jag kom hem så stupade jag  soffan som en död hög.. svettig.. skakig..  o illamående..=P Perfekt!
 
Och idag har ja faktist en rätt skön träningsverk i armar o axlarna.
Lovely.. Hade velat köra de imorgon oxå,  men de var såklart fullbokat.. ATC på lördagar går som smör..
 
Vad ska man hitta på till middag ikväll då??
Hmmm..! De suger..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0