Söndagschill

Elin sov hos oss i natt, så igår hade vi lite film mys.
Vi kollade in Micke Persbrandts senaste.. Mig äger ingen.
Jag var nog ensam i vår lilla trio att tycka den var bra.
Den var den ganska mörk, men o andra sidan finns de så sjukt många familjer som lever så.
Så jag tycker att de är ganska "nyttigt" att se trotts allt..
 
När Tobbe åkte ner o tränade så packade vi på oss lite kläder och gick ut och lekte i de fina vädret.
Elin tog sig ann Isak, som typ håller på att fäller av sig hela sin päls.
Snacka om att katten njöt.=)
Arvid de lilla bustrollet knatade runt och hade de så mysigt han också. =D
Mössan på vift, och dyngsura vantar... Livet är på topp..=)
han har fått för sig att han kan springa.. Speciellt när man går bakom honom, då får han lixom sånt där  jag-bus.
Och vill att man ska jaga honom, samtidigt som han kikar sig över axeln hela tiden.
 
Lite lunch fick de bli, och nu sover han som en liten gris, och jag o Elin ligger och chillar i soffan.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0