=S

Sorry för dåligt bloggande, men vafan.. ibland får jag sån sjuk torka, skriver ju bara om samma skit varje dag känns de som..
Åkte efter jobbet och hämtade pappas voffeljärn, de är ju trotts allt voffeldagen.
Sen in på Ica för att handla hem voffelmix och grädde.
Men hur sugen på att stå själv och grädda vofflor till mig och Arvid, som varken han eller jag äter speciellt många.
Nä, så dom får allt vänta.
Efter att jag hade hämtat hem Arvid från Solstrålen, så tänkte jag att han skulle ju kunna få gå hem. (hade sulkyn med mig)
Öhöö, de tog 35 min att bara gå över gården.. haha.. aja!! han hade ju kul varje fall, och de är väl de som är huvudsaken.
Även om han skulle nog ha knatat runt tills de blev mörkt, men efter ett tag tröttnade jag och bullade ner en gallskrikande unge i vagnen, och travade hem.
När vi kom hem så mutade jag honom med lite Emil, och passade på att klippa håret på honom, gick perfekt.
Lite mellis, och sen klädde vi på oss och gick ut och lekte på baksidan.
 
Tobbe jobbar sent idag, så  jag ska krypa ner i soffan och njuta av tystnaden med senaste Vi Föräldrar.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0