Ny vecka

Råkade fan åka en halvtimma tidigare till jobbet imorse.
Men vafaaaan, =P Aja, finns ju alltid saker att göra, så de är ju bra med de.
Så de var ju inge svårt att få den halvtimman att gå.
 
Äntligen hemma hos min lilla familj, dock så bytte vi plats i dörren, o Tobbe åkte ner o tränade, och jag gosade sönder Arvid ett tag innan vi började med maten.
Lagom när jag klev innanför dörren så kom jag på att jag hade glömt kvar min mobil på toaletten på jobbet.
Åhåå, tråkigt, asså egentligen så är de ju klart att jag klarar mig utan den, de som jag tyckte var lite sådäe, var väl ändå att någon faktiskt kan ta den, och de känns ju minder kul..
Men så rara kollegor som jag har, så tog de inte lång tid innan de knackade på dörren och där stod de en kollega med mobilen i högsta hugg. =D
 
När vi käkat, och myst tillsammans som en liten familj, är de min tur att försöka förbränna lite av semlan från igår.
Känner att humöret är på topp, och förhoppningsvis motivationen också, ett tag till.
Men vill ju vara tillsammans med mina bästa så länge de går, och då hinner man ju lixom nästan börja koppla av lite.
Men, men.. En liten Celsius så ska de nog lösa sig.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0