Godmorgon 12 mars!

I tidningen jag köpte igår var de massor med smarriga frukostrecept.=D
Underbart!
Hittade ett på super enkla bananpannkakor, som jag var snabb på att göra.
 
1 port.
 
1 banan
1 ägg
1 äggvita
1 msk kesella
1 msk mjöl.. (knappt)
Mixa alla ingredienser till en smet och stek i smör.
Servera med kesella, vaniljpulver, granatäpple och Acaciahonung..
jag serverade mina med citruskesella och mandarinbitar.
Plus att jag stekte mina i plattlägget.
 
Sen blev de en avkopplande promenad på andra sidan vägen, har hittat en mysig promenadväg runt en stor åker, så man kan koppla av från allt stadsdån.
När vi kom tillbaka hem så packade jag på Arvid lite mer kläder, så han kunde få knata runt lite ute, de är så grymt skönt på vår framsida, solen värmer, och de är lä.
Så de blir grymt varmt.
medans Arvid stökade runt lite, så fixade jag lite fukt.
Världens mysigaste kille.
När vi kom in hade ungen sand över precis hela sig, så av med alla kläder, och ner i ett skönt skumbad.
Nu lite mys med stora golvpusslet innan de är dags för lite lunch.
En helt perfekt fm.
 
Så fort Tobbe kommer hem från jobbet så ska jag störta iväg till mitt jobb, vi har avd. möte ikväll.
och efter de så tänkte jag ladda om och ta mig ner till gymmet.
Tog en extra vilodag i Måndags, och imorgon är vi bjudna på middag hos pappa.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0