Behöver bara tro det själv..

Åkte ner och tränade när de lagom var dags för Arvids kvällsbad, och god natt saga.
Egentligen gick de grymt bra, 50 min. på löpbandet.. och ett fokuserat mag- och rumppass.
Men de är i alla fall någonting som stör.. och de är mitt egna självförtroende.
Jag MÅSTE tro på mig själv också.
Skulle vara så kul att ha någon att träna tillsammans med, någon som är lite bättre än jag själv, och någon som verkligen går in för de, och inte ger upp efter 2 månader, någon som kan peppa, och pusha.
Aja!
 
Gav mig på en av mina nyinköpta stolar idag på eftermiddagen, såklart fick Arvid också ett sandpapper, och planen var att han kunde ju hjälpa till lite.
men han fick istället tag på tumstocken, och stod och slog med den istället.
Nu fick ni även en liten glimt av stolen, men mer bilder kommer när dom är klara.=D
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0