Hej kväll

Vad hände med Arvid ikväll då?
Somnade inte förens kvart över nio.. Knas unge.. ♥
De sista han gjorde var att prata med sin morfar i telefonen.
Här om dagen ringde han honom (på sin leksakstelefon) och började samtalen.. -"Hej moffa" Så jäkla gullig, sen var de något om gräsklipparen, klippa gräset och Kalle.. haha resten var rena rama hittepå språket i våra öron..=P
Men idag fick han prata med honom när pappa ringde mej, och han började samtalet lika dant. -"Hej Moffa" och emellanåt kom ett litet -"Aaa!" eller -"Mhhm" tror pappa höll på att smälla av , av lycka i andra änden.. =)
 
Efter maten åkte jag ner till gymmet, och till min lycka mötte jag mamma där nere.
Superkul att träna tillsammans med henne. =)
Tobbe hr precis slagit igen sina blå i soffan, och jag kollar in de bästa som fanns på tv.n Hälsoresan.. Aaa, ni fattar hur mycket skit de går för tillfället på tv.n
Den där jävla fotbollen..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0