Söndag hela dagen

Idag var Arvid betydligt bättre än igår, Tack gode Gud..
Tobbe är nog också lite bättre, men inte helt bra, skönt för dom båda att dom är lediga imorgon, så får vi se om de blir hemma även på Tisdag.
De var så jävla skönt att komma ner till gymmet i morse, redan kvart i nio knatade jag in.=P
Ja, vi vaknar tidigt nu för tiden.
60 min. på löpbandet, och sen ett grymt mag- rygg o rump pass.
 
Efter gymmet så for jag bort till Maxi, behövde in på Apoteket, handa en ny mascara, tvättlappar och ett paket gröt till Arvid, han äter ju för visso mycket utav vår "vanliga" gröt o yoghurt till frukost, men eftersom mjölkprodukter bildar mer slem i halsen, så kändes de ju som att de var väl lite väl onödigt att äta mannagrynsgröt för mycket.
Alltid bra att ha ett "reserv" paket. =P
När jag kom hem, hann jag bara duscha och förbereda Arvids lunch, innan mamma knatade in genom dörren, med en påse wienerbröd till oss vuxna, och en liten ask med russin till Arvid.
Och henne blev vi inte av med förens halv sex, när de var dags att hämta hem Elin från ridningen.
De var ju toppentrevligt att ha henne här hela dagen.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0