Hmm

Jaha, jobbat..
Började rätt oförskämt tidigt i morse.
Vi har haft planeringsdag, och mest bara suttit o skrivit.
Öööö ja bli galen, o får sån jävla träsmak i arslet.
Måste lixom upp o knata några varv emellanåt, Nä.. de där med att bara sitta still är inte min grej asså.=P
 
Tobbe ligger uppe o läser för Liten, och jag har kollat länge, länge på olika tatueringar.. Mmmm..=) Sugen!
 
Strax innan ja åkte från jobbet så ringde pappa som hade hämtat hem Arvid några timmar tidigare, att jag skulle åka förbi hemma hos honom och hämta ett par nya byxor o ett par strumpor..
De var sviterna efter att han käkat alldeles för mycket pepparkaksdeg igår..
Han hade bajsat ner hela sig och sin morfar..=P hehe... Upps!
Sagt o gjort..
De var rätt under kontroll när jag kom hem, så de var ju ingen fara.
 
Nähä.. om man ska hoppa upp i spat ett tag, och duscha sådär kopiöst varmt.
Blir nog en rätt tidig kväll ikväll.
Eftersom Arvid har vart uppe o härjat i natt, så är ja så sjukt trött..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0