Nice Söndag

Termometern i bilen visade idag 22.5 grader.. Gööööött!
Vi började med lite frukost innan vi åkte och handlade hem massa mat, in med de henna och iväg igen till blomaffären för att handla hem lite jord till rabatterna.
De blev så snyggt så.
När de var dags för Arvid och käka lunch så åkte jag ner till gymmet och körde ett riktigt bra pass.
30 min. på crossen, 40 min. på löpbandet och sen armar och bröstpass.
 
Lagom tills vi var duschade o klara vaknade Arvid och vi packade ihop oss och åkte till familjen Skogstorp som bjussade på grillat och potatisgratäng. Gott!
Gulligaste lilla älsklingsungen.
Mamma hade köpt en liten sandlåda och en hel hög med massa sandleksaker.
Så där höll Arvid till i stort sätt hela eftermiddagen.
Han är så sjukt nöjd att bara få knata runt och plocka.
Vi passade på att gräva upp lite gullviveplantor och en massa rabarber som vi tänkte plantera här hemma.=)
 
Min underbaraste!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0