Kan man hoppa över Måndagar?

Usch, ingen lust alls idag..=/
Kanske för att vi har haft en så toppenmysig helg som man bara kan ha.
 
Dock grymt späckat schema, men de har ju bara vart roliga saker.
 Igår började vi med en vända på Tuna Park, innan vi åkte vidare till Mesta och hälsade på Arvids lilla kusin.
Arvid hade nog liiite svårt att förstå att de faktiskt kommer bli en kul kille av honom också, om ett år typ..=P
Sen hem med lilla familjen, och släppa av dom, och jag åkte ner o tränade.
De fick bli ett mag- o rygg pass.
Och jag kände redan när jag var där att de var ett bra pass, och mycket riktigt, igår så var träningsvärken så välkommen.=)
Senare när Arvid behagade vakna så packade vi ihop oss o morfar och styrde mot Skogstorp, de vankades kalas för lillfjortis.
Efter kalaset så var de bara kväll kvar, så lite kebabtallrik på de så.
 
Igår på em fick de bli badhuset för hela slantet, gisses vad Arvid tyckte de var spännande.
Efter en och en halv timma var vi helt slut allihopa.
Hem och käka lite mat, och Arvid gick loss i sin nystädade lekrum..=P innan vi kröp ner i soffan o kollade på Emil.
 
Råkade visst gå upp lite för tidigt imorse, så jag hann med att slänga in några rader här, men men, vad gör de då?
Upp ska man ju ändå.
Har en smoothies som väntar, och snart blir de att packa sig på cykeln och ge sig iväg.
Äntligen har jag en cykel som fungerar, och i veckan blir de att fixa en hjälm till Liten.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0