Soft dag

Sovit nästan precis så bra som jag ville.
Men efter att ha vaknat typ kl 2 i typ 8 månader så är ju kroppen rätt isntälld på de, så jo, jag vaknade även kl 2 inatt.
Men kunde rätt snabbt konstagtera att just....! o vända mig o somna om igen.
De har vart en toppenmysig helg, och Arvid har haft de så bra hos sin mormor.
Och de var ju grymt nyttigt för mig detta.
 
Men innan vi hämtade honom hade vi en riktigt mysig morgon, med pannkakasfrukost framför tv.n.
Sen ett besök på varsitt gym, körde 60 min. kondition, och 30 min. styrka.
Hem och fixa lite o sen åkte vi till Skogstorp.
Ojoj, mamma var helt slut..=P hehe..
 
Nu håller Tobbe på att nattar Arvid, och jag ska ta tag i disken, innan jag tar söndagkväll.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0