Lördag!!

Hade ju verkligen peppat för den här helgen, första gången Arvid skulle sova borta. Hos mamma såklart..
Men shit va jobbigt de var att lämna honom..?! (Fast han var ju toppen nöjd att få vara hos mormor o busmoster)
Men efter många tårar, lite sms, samtal o mat med trevligt sällskap så kändes situationen betydligt lättare.
Plus att få höra att "De ÄR sunt att de känns fel.. eller hur man nu ska beskriva de"
 
Knatade förbi videobutiken igår o hyrde med mig två filmer tills ikväll, Hummingbird och Fast & Furious 6.
För tillfället är Tobbe ute o ger lite kärlek till min cykel, varenda gång jag cyklar svär jag över att ja istortsätt kör på fäljen. =P
Men, men.. Nu verkar de lösa sig, fast o andra sidan blir ju dagarna färre o färrae som man kan cykla.
Nähä, om man skulle kanske ta o tina upp i ett låååångt varmt bad.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0