Jul i vårt hus!

Jag längtade som tusan till förra julen, första julen med vår lilla bebis.
Men innerst inne så var de nog rätt jobbigt.
Arvid var åtta dagar, och vi hade inte en lugn stund på hela dagen. Jobbigt och stressigt.
Men i år längtar jag nog ännu mer, dels så är jag hemma hela december och ska bara vara hemma o gosa tillsammans med vår då.. "stora" lilla kille.. Som i december inte är nogon bebis längre.
Vi ska bara vara hemma, kolla julkalendern, käka lussebullar, mandariner och dricka julmust.. Hela december..
 
 
Och kan man få bättre julstämning än när de dels doftar jul i hela huset, och dels när de skrålar mysiga jullåtar i bakgrunden.
Så, Spotify är laddat.. (från förra året) med en hel lista med julmusik, och så hittade jag dessa julljus.
Bara hoppas de är riktigt mysig juldoft, och inte bara lixom syntet.. som många ljus kan lukta.
Såg dom på Ullareds blogg (såklart)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0