Ruggväder!?

Mörkt om inge annat..
Kom på en sak igår.. =/ Hur kunde jag glömma att Arvid blev 11 månader i Lördags..
Idag blir nog ingen dag att lägga på minnet direkt, en dag som alla andra typ.
Tanken var att jag skulle till jobbet idag och fixa lite inför våren.
Men min chef hade inte tid, så de fick vänta, ja jag klarar mig ja lovar.
Så de blir väl en liten promenad om ett tag, och bara vara hemma o mysa.
Blir de lite sköntare ute i eftermiddag blir de nog lekkläderna på.
 
Ikväll är de gymmet igen, ja ungefär som Måndagarna brukar se ut.
Har börjar om på en ny matdagbok, jag måste göra så ibland för att jag ska fortsätta vara sporrad o pepp i de jag gör.
Så förra vekan blev de lite nya träningskläder, och denna vecka börjar jag om på en ny dagbok, struntar i de gamla vikt och måtten, o kör på från ruta 1 igen.
De är väl klart jag har mina -6 kg och mina mått kvar i bakhuvudet, men ni fattar.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0