En helt vanlig Onsdag

Jobbat.. o vart precis lika trött som ja brukar vara på Onsdagar när ja öppnar kvart över 6.
Men ja gillar att kunna sluta tidigt oxå, så ja klagar inte. ;P
 
Efter jobbet blev de en vända igenom stan.. var tvungen att ha en låda med Niferex (järntabletter) och en ny Body Butter från Body shop.
De fick bli Dreams unlimited
Visst, de andra fruktdofterna luktar skitgott, men tröttnar ju så fort på doften och så blir de lite för sött.
Något dyra kanske för att bara vara en creme, men för tillfället är de det ända som funkar, och som håller magen helt "fuktig" under hela dagen/natten.
För de är precis de ja använder den till.. att smörja in magen med den.
Vissa säger att de ska förebygga bristningar, o andra menar att de är bull shit..
Men så länge ja inte har fått några så tror ja på de. ;P
För någon vecka sedan stod ja o kolla in magen på jakt efter några.. o fick för mig att jag hade fått tre stycken en bit på sidan under naveln..
Snacka om att jag bröt ihop.. =/ fyfan!!
haha men nästa gång ja tittade så har ja inte de kvar..
De var nog inte några riktigt.. haha! fyfan va skönt.. så nu smörjer ja mig typ tre gånger om dagen.. haha
 
Nähä, men dusch o fixa maten.. ikväll blir de att umgås med Charlie o Heidi en stund, trevligt... var länge sen.
 
Puss o hej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0