Hemma igen då!

Kom precis hem från ett besök hos barnmorskan, och mina äggvitevärden hade minskat, så de kändes ju grymt skönt.
Dock så hade hon i vanlig ordning svårt att hitta hjärtljuden.. o trots att Liten ligger med huvudet ner, så ligger h*n lite knasigt ändå.. lixom försöker räta på sig.. så ryggen ligger istortsätt vid min navel o allt annat av bebisen ligger på min högra sida.. Dåså, då fattar ja varför ena sidan är betydligt mjukare än den andra.. och att jag har så sjukt ont när ja ligger..
Å så konstaterade hon igen att de är en ivrig o stark krabat.. Joo tack.. Känner de!
Hon tyckte väl att jag var rätt trög som fortfarande jobbade.. men de sa hon ju inte rätt ut..=P Men läser man mellan raderna så..
Har tid igen nästa Torsdag.. Men de sista hon säger när ja är på väg ut från dörren va "Ses vi inte igen så lycka till" Haha! ja sa att ja tyckte vi kunde se iallafall två gånger till.. Hon höll dock med om de.

Nä, men om man skulle brassa på med maten, o se om pappsen tänkte dyka upp.

ha de gött!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0