Världens mysigaste Söndag!!!!!

Hade ju fått en blid på Mansell, men jag trodde väl ALDRIG att han var så liten, och att han var såååå bedårande söt.
Ska ha kamera med mig nästa gång..!
De var så de lixom isade sig i ryggen, jag jag fick syn på honom.
Men de är mkt jobb.. =P Så ja har väl ändå bäst läge.. jag slipper vara med o torka kiss o springa ut med honom var tionde minut... om jag inte vill.. =P Men jag får vara där o gosa med honomk huuuuur mkt jag vill =)
Ja, så där hamnade vi hela långa kvällen, blev bjudna på super god mat.. och mkt skratt.. =)

Idag så har vi "inte något planerat" Iallafall så ska vi inte till någon idag.. så vi ska måla så mkt vi bara orkar och kan.

Nä, men ha de så länge då..=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0