maskerad

Tss!
Vi var såååååååå snyggast i stan.. ;)
Jenny
Mina finaste ♥
Heidi var såå fin i sin rommar klänning.. som mot slutet av kvällen bara var jobbig.. haha♥
Vad Tom var kom vi nog inte fram till.. =D
Sötaste...
Charlie...
hetast i vanlig ordning.. ;)
Mm, de är bara baguetten som fattas.. hihi
Tss min lilla pirat börjar se lite trött ut..;)¨Eller så är de bara de att han ALDRIG fasnar på kort.
Fuck you... ja skjuter dig mä min pilbåge.. eller??
Munken Jimmy.. de fattas ju bara den lilla sladden upp till avtryckaren.. haha



Tråkigt bara att de andra typ 15 vi hade bjudit inte kom.. Folk är för jävla torra..=/
Men men.. inatt innan vi knatade hem, så bestämmde Åsa o Tobbe att vi ska åka o fiska den 16 April..♥
haha dom är roliga..=)


Kommentarer
Postat av: Heidi

HAHAH halva min stjärt syns ju!!!

2011-03-05 @ 12:34:35
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/
Postat av: mej

hahaa! de får man bjuda på ibland.. ;) hiihi

2011-03-05 @ 16:10:13

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0