Gokväll kära vänner!

Precis kommit hem från passet, skit skönt.
Slutade ju tidigt idag, så ja åkte hem o började med mig häxbryggd..;P Min äppelsaft..=)
Har inte smakat den, men de ser ju inte helt förjävligt ut.

De konstiga är ju endå att de skulle bli 2 liter.. haha o de blev de ju iallafall inte.. Men men vad gör de.. bättre lycka nästa gång då kanske.
Var även o hyrde film, för min sista hundring.. hahaha!!

Men filmkvällen sprack på en gång.. Tobbe drog mä Rikard till Örebro.. hahaha jaha.. Hejdå!!!
De är fan helt okey de mä.. Sandras egentid!!!!

Nä men ta o fixa sig någe o äta....
Mmm!!
Vad?
Får väl bli vattenmelon o mackor.. hehe!
Gööött!



Kommentarer
Postat av: Frida

Trust vill jag också se, tror den är bra.. Lingon har jag sett på bio ;-) Underbar!

2011-08-24 @ 19:49:11
URL: http://aphasia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0