En söndag..

..sa till Åsa att, "ja fan, denna söndagen blev riktigt bra ändå" Söndagar är väl ändå en helt kass dag.. man gör oftast ingenting av värde.
imorse tog ja de så där skönt lugnt, och sen styrde ja över till min morbror Jonas mä familj.. mä lite presenter till lillkillen.. Hann gosa mä allihoppa..=) Mumsimums!!
han fick en jätte Pingu, som ja tror dom blev supernöjda över=) och lite kläder


man träffas för sällan, man tror att man har så mkt måsten hela tiden, tror ja ska lägga ner allt sådant och bara göra de ja vill göra.
Tror vardagen skulle kännas lite ljusare då... gå till jobbet för att jag vill, och tycker att de är kul.. och sen gå på stan o handla ibland.. bara för att jag måste.. ja ni fattar.

Sen mötte ja upp Åsa på stan för en liten Söndags fika o bara sitta o snacka skit om folk, ja precis de vi gör bäst.♥
knata runt en stund, sen hakade hon på till Ekängen o vi handlade hem veckans käk.

Nä ska nog slänga mig i en skön dusch, Tobbe lagar mat, så de ska ju bli extra mumsigt att sätta sig o käka sen.
Annans mat är ALLTID godare än ens egna, även om de är jag som har handlat hem den, de är i mitt kök och efter mitt recept.. haha

Puss på er!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0