Helt förrvirrat!

Jag blir helt förrvirrad av min personvåg hemma..
När ja ställer mig på den på morgonen så kan de visa 63.1... och om jag ställer mig på den på kvällen kan den visa samma.. hallå.. de kan ju omöljigt stämma.. o inbland visar den mindre på kvällen än på morgonen.. haha

sen ställer sig Tobbe på den.. haha då visar den typ 4 kg +.. haha ja kanske skulle ha köpt den där andra ja tittade på för 800 ändå..
för min värkar ju funka sådär nu..
jaja på Torsdag blir de iallafall vägning och de är ju den vikten ja går efter.

Händer idag då??
Jobbar till halv fem.. då blir de en promenad hem och lite tillfixning och sen ska vi till pappa och käka mat.
MYS!!!

Ha de gött!!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahah, visst är det sjukt att man ska låta ig styras av någoså opålitligt! :D

2010-09-21 @ 13:25:48
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0