Vad är de som händer världen?

Nu var de ett bra tag sen sist! Har känt att jag absolut inte har haft några att komma med. Blev sjukskriven nästan 4 veckor. En så sjukt vidrig influensa ja åkte på. Men i Torsdags var ja tillbaka till jobbet. När ja goickhem den 27 februari var de vinter, massor med snö o ett helt annat läge i världen. I Torsdags den 26 Mars när ja klev in på jobbet hade vi.. som veckan innan bara 4 barn. Jag åker inte med våra barn till större affärer eller köpcenter. Jag har med handsprit o tvättlappar överallt för att kunna spruta av de ja ska ta i och men själv när ja sätter mej i bilen. Jag har ett helt annat fokus på barnens allmäntillstånd. Minsta lilla förkylningssymtom och vi blir hemma, och man tar dag för dag. Imorgon kan samhället se helt annorlunda ut.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0