Torsdag

Lämnade barnen och åkte sen på en besiktning av tänderna. Har varit lite nojig över min Cola och Nocco konsumtion. 🤦‍♀️ Men ja fick bara positivt.. haha.. ja men så bra då tyckte ju jag.. Hahaha.. Hon svarade med att jag behövde ju inte dricka mer bara för de. Haha.. Nähä?! Haha Åkte o jobbade. O sen hämta hem två trötta barn. Elsa har några skit i kroppen. Personalen har tryckt att hon va lite små seg, o rätt snorig. Just nu ligger hon o hostar ihjäl sej.. Aa, hålla tummarna att vi håller en dag till, sen är de helg. Så skönt. Jaja.. Avslutat dagen med ett yoga pass. Fantastiskt för kropp o själ, de skulle vara obligatoriskt för alla stressade småbarns föräldrar. Kanske dags att sussa, tidig morgon imorgon. Hatar de av hela mitt hjärta.. De är döden att få upp våra barn o behöva köra dom till skola och förskola till halv sju.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0