Fuck you, fucking pmds 🖕

đŸ˜đŸ˜đŸ˜ŽđŸ€ŹđŸ€ąđŸ€ŻđŸ‘č😍😑😭 De Ă€r typ kĂ€nslorna man kĂ€nner under en timma. De Ă€r sĂ„ sjukt jobbigt. Och sĂ„ fastnar jag i jobbiga tankar. (NĂ„gonting som Ă€r sĂ„ vanligt) Mina tankar fastnar bland annat i min hypokondri đŸ€•đŸ˜· O sĂ„ Ă€r de nog jobbigt för mina nĂ€rmaste. Jag Ă€r inte sĂ„ trevlig. Jag vill inte vara en bitter ***** Men kan inte göra annat, mitt hjĂ€rta och min hjĂ€rna Ă€r inte samarbetsvilliga. ÖvervĂ€ger att ta kontakt med vc eller kvinnohĂ€lsan. Tanken denna helg var att vi skulle vara barnlediga. Men kvart över sex igĂ„r kvĂ€ll ringde Elsa o ville inte bo hos mormor mer. O nĂ€r hon har bestĂ€mt sej gĂ„r hon inte att övertala igen. SĂ„ vi Ă„kte ut till Skogstorp, o hĂ€ngde dĂ€r en stund tills de var sĂ€ngdags för henne. Smidigt med pyjamas o somna i bilen. SĂ„ kan man nĂ€stan bara lyfta ner henne i sĂ€ngen.
Men Arvid har de inte gott nÄgon nöd pÄ. Han har de sÄ bra tillsammans med morfar och Kajsa. Men men, ja o Tobbe tog en liten shoppingtur, o avslutade med Grappa pizza. Gott! Men men.. ha de dÄ.

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0