Älskar Torsdagar

Jag gör verkligen de. Jobbar 9-15, hämta hem lagom trötta barn. Sen att jag höll på att dö när jag såg Arvid på fritids. Hahaha, Han och hans kompisar hade grävt ner varandra i leran. Packa ner allt i påsar o när vi kom hem var de bara att blåsa av de med vattenslangen innan de ens gick att köra i tvättmaskinen. Sen har ju jag Yoga, mitt nya "Älskar" i livet. Dock var ledaren ganska värdelös idag, en ny.. Hoppas hon inte ska fortsätta, då måste ja byta klass. Hon ha de så vass röst, passar ju inte i de sammanhanget. Åkte ner lite tidigare o körde 15 minuter på trapp-maskinen, för att få lite kontroll på min träningsvärkande rumpa.🍑 Sen mitt sista bästa.. Whalgrens värld.. Haha, ja Älskar't. Bästa dagen i veckan ✔

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0