Torsdag hela dagen

Arvid vaknade o va så ledsen inatt, han hade så ont i örat. Omg.. 🤦‍♀️ Finns de något slut på detta?? Så vid fyra imorse satt vi i soffan o kollade barnprogram. O såklart somnade han om lagom tills att Elsa vaknade. Men hon fick den digitala barnvakten en stund (min mobil) o satt bredvid oss medans jag blundade en liten stund. Sen har de inte gått många knop idag. Vi har kollat på Harry Potter o mest legat i soffan o chillat.
Denna lilla donna är iallafall tillbaka på banan. O skönt är ju de.. Nu håller vi tummarna att de vänder för Arvid oxå imorgon. När Tobbe, senare på kvällen kom hem stack ja till Solstrålen för medlemsmöte. Träffa Johanna o sen en vända till gymmet för ett pass.
O vilket pass..😍 Kutade på bandet 15 min, knatade på i uppförsbacke 10 min. Cyklade 5 bara för att mjuka upp benen. Sen blev de armar och bröst. Lövlii..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0