Lördag hela dagen

Vaknade o har en förkylning ligger o gror i kroppen. Suck.. Men chansade på att kroppen skulle vara med mej på ett pass. Jodå, kroppen levererade. Körde 45 min cardio o sen grym bålstyrka.
Har varit så sjuuukt otaggad, och omotiverad till kost och träning. Passen har visserligen gått grymt bra, men de beror ju på att ja har mkt energi i kroppen av fel kost. Ja, jag skulle vilja vara mer fokuserad på maten. Men är så jävla trögt med all vab, sömnlösa nätter osv. De är så mkt lättare att hålla fokus och disciplin på jobbet. Jaja.. Bara jag själv som väljer mina väl, bara jag själv som bestämmer över mej själv. Efter lite handling och ärenden plockade vi på oss kläder o knatade ut en stund. O Elsa har ju väntat hela vintern på bilarna. O äntligen. 😁
Sen kom grannarna ut o 5 barn o 2 pappor sopade bort grus på gatan, så då travade ja in o slängde mej på soffan. Sen har de varit en chill kväll.
Hade sällskap när ja tog en dusch... Haha, trött tjej.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0