Gokväll Tisdag

Jobbat. Hämtade barnen, och sen åkte vi bort till en loppis butik. Jag har lite nya planer i barnens lekrum, men har inte riktigt hittat de jag är ute efter. 😊 Men Arvid hittade ett nytt spel. I toppskick, o de va så mysigt. ZooPanic hette de. Ett precis lagom spel. Men han bröt ihop o fick frispel när han märkte att jag skulle vinna. Han är den sämsta förloraren jag känner. Så han skrek som en stucken gris, sparka o slogs, o sen klädde han på sej o skulle flytta hemifrån. Jodå, han gick ut o satte sej på baksidan, o fick sitta där för sej själv ett tag. På Facebook för man ju upp "minnen" o idag kom de ju upp världens sötaste bild någonsin.
Pappa och Arvid påväg till farfar på fika. ❤❤ Elsa somnade i soffan vid halv sju, perfekt tänkte jag. Men även hon fick bryt, och frispel när jag skulle lägga upp henne i sängen. 🤦‍♀️🤦‍♀️ Asså omg.. Varför är de alltid kaos. 😒 ?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0