Får inte till de just nu..

Just nu ligger ja med Elsa i sängen o har tröstat henne till sömns efter en dos Ipren, nässug och nässpray. Hon får så lätt ont i sina öron när hon är förkyld. Så de blir att va hemma med henne imorgon. Känner själv att ja har något skit i kroppen. O har vart så sjukt trött ett tag. Får inte till de med varken träning eller kost.
O såfort ja "misslyckas" o inte kan hålla/nå mina mål så mår ja skit. De blir en jävla ont cirkel. O så tänker ja att jag måste vara realistiskt, kan inte ligga på Typ 8-900 kcal på en dag.. JAG MÅR INTE BRA AV DE... Ja.. Jag brottas med dessa tankat hela tiden. Kan skrolla fitnesskonton på insta i timmar... O tänker att kan dom kan jag.. Sen kommer ja tillbaka till verkligheten.. Bland klädhögarna i tvättstugan, maten som ska lagas, barnen som ska lämnas, hämtas.. tas hand om... handlas.. jobba 30 timmar.. PÅ INTR ETT GYM utan ett vanligt "Svensson-jobb"... Ja ni fattar.. Förutsättningarna för att ligga på ett kcal intag på under 1000 är väl inte de optimala. Jaja.. Nu fick ja de sagt.. Gonatt!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0