Onsdag mitt i veckan

Nu räknar vi ner till julen. Så härligt. O ja har en så skön julkänsla i kroppen. Inge stress, inge press.. Mina ömma käkar börjar reda ut sej, mina axlar sitter där de ska, och jag andas med magen. Just de tre sakerna har ja fokuserat väldigt mycket på den sista tiden. Hämtade hem kottarna från fritids och skola. Vi spelade lite Monopol, o käkade mellis.. Innan Jossan skickade och frågade ifall Arvid ville haka på till pulkabacken. Då är de ju inge så lätt att hålla Elsa kvar inne. Så halv fyra knatade vi ut med hjälmar o pukor i mörkret o körde ett tag. Elsa är så sjukt duktig att trava upp, o kastar sej på madrassen för att swicha ner. Arvid börjar bli stor.. Han o Arvid och Cornelia byggde hopp, o körde med sina snowracer. Haha, gulliga ungar. O sen var dom ganska möra när ja åkte ner till gymmet och Tobbe gick upp för att natta dom.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0