3 December

Planeringsdag på jobbet idag. Och vi var bjudna till Elit för en föreläsning. Och jag blev Så positivt överraskad när de var en föreläsning med min nya Instagram idol. Micke Gustavsson. Han diskuterar om vår vardagliga stress, våra krav på oss själva och våra barn. Vad Internet gör för oss, osv. osv.. Kan relatera till allt både privat och yrkesmässigt.
Vi blev bjuda på gofrukost och oxfilé lunch från Y-won. Tummen upp för denna förmiddag. Åkte o hämtade barnen. O vi kunde mysa ordentligt då maten redan var förberedd från igår. Drog av ett bröst o Triceps o lite mage. Åkte ner med sån energi o positivitet. O så händer någonting när ja ställer mej framför spegeln. Jag ser mej inte med mina bästa ögon. Ser bara "mina brister" på kroppen. De jag ser, som inte passar in. Så jävla värdelöst.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0