En vecka ja..

En vecka med massa kaos. Tobbe har vart i Malmö. Och jag har haft utbildningar Tisdag och Onsdag. Tur barnen har världens bästa morfar som kan hjälpa till Och hämta så dom slipper vara så sent. Och någonting som VARJE gång jag är själv med barnen en längre tid, så slår de mej.. All heder till alla ensamstående. Och Elsa är verkligen pappas tjej. Hon kan inte somna med mej.. Eller så är de jag som inte kan somna henne. Hon skriker, Hon blir jättearg, frustrerad över någonting jag inte kan lösa, hjärtskärande gråt, sov i min säng.. Någonting hon knappt vill när hon är sjuk..
Ja.. jobbigt.. I Tisdags så var vi så sinnessjukt sen till förskolan. Ja blir sur och irriterad, och de går ju såklart ut över barnen. DE ÄR JU INTE DERAS FEL ATT JA INTE KAN PLANERA!!!!!!! Personalen på förskolan har räddat mina mornar så många gånger. Så i Onsdag gav ja dom en liten present.
Men vi har fått dagarna att rulla på. Och Tobbe kom hem sent igår kväll, och ikväll tog Tobbe henne när hon skulle sova. Och de va inte ett pip. Hon låg och filurade ett tag, sen sov hon. Så då kunde Arvid få sitt, dom han väntar på nästan hela Fredagen. 😊 När Elsa sover så blir de popcorn och Familjen Rysberg För hela slanten. 😊

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0