God morgon

Haft en sån där natt när ja stått i sovrummet och gråtit, bärandes på de lilla barnet. Gråtit för att ja är trött, ont i bihålorna, gråtit för att Elsa gråter, för att hon inte sover, för att hon är sjuk, gråter för att ja får dåligt samvete för att jag blir irriterad på barnen. Gråter för att ja har dåligt samvete för att ja kommer vara en trött mamma idag med.. Bläk natt!! Och jag älskar de gånger ja står där, och Tobbe håller om, pratar och lugnt som bara han kan. Och vi kan kramas och vi jobbar i de underbara lag vi trots allt är. Jo, de blev trotts allt några timmars sömn.. Alldeles för några, men ja.. Jag vaknade ju upp och älskar dagen endå.. Vilken underbar dag vi hade igår. 😊 Sol, sol, sol... Jag o Elsa hade inte speciellt brotton hem efter att vi lämnade Arvid. Vi knatade runt o gungade och plockade sten.
Passade även på att röra ihop lite kakor..
Var ju hur praktiskt som helst att göra de med bihålsinflamation.. Känner ju varken lukt eller smak.. 😛 Så de blev inge provsmaka av inte. Hehe..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0