💎

Elsa tog lite extra sovmorgon imorse. Redan efter frukosten somnade hon om igen. O Arvid var tidigt ute med grannarna. Mamma kom förbi en svĂ€ng, men hon Ă„kte pĂ„ lite barnpassning, Tobbe hade lite Ă€rende till Tuna Park, sĂ„ lite shopping blev de dĂ€r. Och jag hittade min sommarklĂ€nning. Ja har tittat pĂ„ den tidigare, men hade med mej barnen dĂ„, o de Ă€r bara bökigt att pröva klĂ€der dĂ„.. Iallafall med bĂ„da med sig. SĂ„ ja passade pĂ„ att testa den nu. Och ja fattade att den skulle sitta som handen i handsken pĂ„ mej. 😊
Denna modell, men inte denna fĂ€rg. Har ju alltid sĂ„ svĂ„rt att hitta klĂ€nningar som sitter snyggt pĂ„ min kropp, men dessa modeller passar mej sĂ„ himla bra. SĂ„ nu vĂ€ntar vi bara pĂ„ lite klirr i kassan, sĂ„. 😜 Eftermiddagen var de Ă„rsmöte pĂ„ förskolan. Ny styrelse osv. Ja kommer sitta kvar, tvĂ„ Ă„r Ă€r min nuvarande post pĂ„. Jaja, de blir bra. Nu sĂ„.. Tack för mej.. Hej!

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0