Go kväll I stugorna!

Innan föris så knatade vi till Ica för att köpa en liten present till personalen på Solstrålen, som ett litet Tack för helgens utflykt.
När ja kom hem igen så mötte ja upp Josefin på parkeringen.. Ja.. var tvungen att gå in o klä på Elsa lite kläder, hon sov enda in i de sista så ja fick plocka henne från sängen o ner i vagnen när vi skulle lämna Arvid. . Jaja, de gick ju de med.
Sen styrde vi vidare till Västerås och Erikslund.
Shopping, shopping! ☺
De blev en del smått och gått, kunde även bocka av lite på min "Denna veckas To Do" till dopet.
Hittade en klänning till mej, och den var grymt fin, när ja stod där i provhytten, och de var ett självklart val att köpa den..
MEN... När ja har gått med den hemma blir jag mer och mer tveksam..
Vet inte om de i själva verket verkligen handlar om att den "inte passar" utan att de snarare är så att ja bara är sjukt obekväm.. Och då blir de inte snyggt, jag kan inte bära upp klänningar snyggt, tycker att jag är för brev över axlarna, att jag har för tonade benmuskler och för platta tuttar...
Men i min "vardags outfit" som oftast är träningskläder så vill ja inge hellre än att ha just de, muskulösa ben, fylliga axlar och ett tränat bröst.
 
Så känner jag mej bekväm och tillomed lite snygg..😛 
Men, men.. Får se.. Kanske biter ihop, och drar på en kort kavaj över.. Dels för att dölja axlarna och att kanske få till lite midja.
Var annars himla mysigt att gå där tillsammans o bara chillade,  vi käkade lite lunch på Ikea och hann även in där och handla med lite ljus. 
Blev ett pass på gymmet i kväll oxå, har haft en veckas behövlig vila, men med sjuka barn och sömnlösa nätter har de vart näst intill omöjligt och självplågeri att ligga på kaloriunderskott..
Man är lixom trött endå..
Men idag var jag tillbaka i mina älskade lokaler igen,  och jag var nästan övertaggad, och körde bara "kul övningar" Hahaha. . Ben, axlar och bröst.. Haha..
 
Nähä.. säga gonatt kanske!!  
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0