Fredag

Så himla mysig dag jag o barnen haft idag, älskar Fredagarna, Arvid är hemma hela dagen och vi slipper ställa klockan och skynda iväg till förskolan.
Även om jag hade lite att fixa med imorse, Tobbe kom hem vid halv nio och jag åkte upp till sjukan, hade till för cellprov och sätta in en spiral.
De tog halv förmiddagen och gick endå inte.. Suck!!
Så har fått en ny tid hos en läkare.
När ja kom hem hade Tobbe o Arvid plockat fram pärlor o pärlplattor.
Och de höll vi på med hela dagen, med ett litet lunchstopp med pappa, som även ville få håret klippt. 
Och en vända till Ica, jag hade lovat Arvid att baka ett uppsättning chokladbollar.
Dels till dopet och dels så ska han bjuda morfar på fika på Tisdag. 😛
Nubsitter ja och tjurar för att Tobbe har somnat... Idag med i soffan...
O ja sitter o kollar på Falk..
Men tror ja skiter it o går o lägger mej istället..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0