Kroppen

Imorse var ja snabb upp på vågen.. Visste att de var lyckat.. 😊 
För två veckor sen bestämde jag mej för att köra på två super diet veckor.
Klara mej på så få kalorier som de går.. (men endå klara av vardagen, vara relativt mätt och kunna träna)
Jag kom ner på ett snitt på 800.
Ja de är lite,  men som sagt.. De gäller att fördela de rätt,  planera vad som går att äta, och vad som mättar mest.
Klart att de har vart tufft, o såklart har ja vart lite tröttare än vanligt, o jag har frusit som ja vet inte vad..
Men de kan de vara värd, när vågen visade -2,5 kg.. 
 
Och de är en bit kvar.. Planen är väl att ha en riktig "håll-käften-kropp" 
Och de är ju bara JAG som är mitt  eget motstånd..
Som jag skrev på insta.. Det gäller att DU och VILJAN tillsammans är starkast.
Så idag har de både slunkit ner bröd till frukost, massa godis på em och varm choklad till kvällen..
Men de är bättre att äta mycket på en dag... 
Än att äta lite varje dag.
Tänkte nog planera in en vända till..
 
Mamma kom över på eftermiddagen o hängde med oss, Arvid pratade ihjäl henne.
Hon stannade över maten o vi satt länge o snacka skit.
Nu sover hela familjen,  och ja borde göra desamma.. Men de är så skönt att få sitta uppe utan barn o kolla film. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0