Ibland Ska man ha sån tur..

Hämtade Arvid o vi åkte till Babyproffsen för att köpa stol, och vi hade ju två som vi hade kollat in.
Tobbe en sim han tyckte och jag hittade en som jag ville ha.. 😛 
Jodå, båda var de bästa dom hade just nu, fördelen med den Tobbe tyckte var att delen som satt vid huvudet sjukts fram vid en krock, och lixom fångar huvudet på tillbakavägen, Hysteriskt bra! 
Fördelen med min var att den hade ett spänna mellan barnens ben som man fäster nedre bältesremmen, för att bältet ska sitta på höfterna, och en bredare, tjockare del man stoppar bältet man har över bröstet för att motverka bröstskador, plus att den kändes JÄTTESKÖN att sitta på.. 
Pratade lite med dom som jobbar där.. för och nakdelar med dessa två.. Bla.. bla.. bla..
Och kom in på att vi hade vart där igår och kikade men att de var så mycket folk att personalen inte kunde lämna kassan.. 
Och såklart hade de vart kampanj på stolen jag ville ha igår.. *ironiskt* men ville ja ha stilen så fick ja den för kampanjpriset.. så himla nöjd ja blev.. 😛 
 
När vi kom hem så var Arvids nya kompisar ute och lekte och han tvärnitade och ville inte alls gå in med mej.
Så vi stannade och lekte lite.
Så himla kul att han blivit så pass stor att han kan hitta egna kompisar.. 
Inte barn som han blir "påtvingad" att leka med..
Även om barn är så sjukt sociala och är glada i vem som helst nästan.. Aa ni fattar..
Plus att de är ju kul för en annan att få umgås med andra mammor. 
Tummen upp för oss båda. 
 
Nu.. soffan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0