Hej MĂ„ndag!

Jag har sovit som en prinsessa inatt.. 😊 Bara vart uppe en gĂ„ng. 
Och de vet ju alla som vart gravida att de Àr nÀstan aldrig de hÀnder i v. 38.. Haha.. 
Och Arvid sov hela natten I sin sÀng.
Som han har gjort den senare veckan.
GuldstjĂ€rna till barnen. 😊
 
Efter att ja lĂ€mnade Arvid sĂ„ packade ja in mej o magen och Ă„kte en svĂ€ng till jobbet, skulle kolla efter en prinsessklĂ€nning till Arvid pĂ„ förskolans dag pĂ„ Torsdag, och fick napp pĂ„ en gĂ„ng. 😛
 
Sen en vĂ€nda ner pĂ„ stan, jag hade ett Ă€rende till MMSport och passade Ă€ven pĂ„ att handla en liten present till Tobbe. ❀
Sen gick ja bort till banken för att kolla om jag behövde bestĂ€lla ett nytt bankkort eftersom mitt gamla gĂ„r ut nu i Maj.. men de va sĂ„ sjuuukt mycket kö, sĂ„ ja gav upp.. och nĂ€r ja kom hem sĂ„ lĂ„g de ett nytt i brevlĂ„dan.. Hahaha.. jaja.. 😛 
Jag o Arvid hade en Toppen eftermiddag, satt vid köksbordet och pysslade och spelade spel enda till Tobbe kom hem o de var dags för mat.
Jag kastade i mej maten och sen hoppade pÄ cykeln och Äkte pÄ inredningsparty pÄ SolstrÄlen.
Massa med fint. 😊

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0