*

Hade mina första "riktiga" "nu-är-de-ganska-nära-värkar" igår..
De där inte bara lite molande i mensmagen.. utan ni vet den där... bak i ryggen känslan.. och nästan ner i rumpan.
ÄNTLIGEN var min förta tanke.. Även om jag vet att de kan ta två veckor till, så var de endå en känsa av att Jo men visst fan är de nära nu!!
Men idag har de vart rätt lugnt igen..
Aaaa.. Spännande!!!
 
Efter att jag lämnade Arvid imorse så åkte jag ut till Jenny och tillbringade fm där.
Toppenmysig att bara sitta och snacka massa skit.
 
Nu håller jag på att fixar med middagen, Tobbe jobbar länge idag, och Arvid pysslar i sitt rum.
Till kvällen blir de att ha lit egen-spa.. har köpt ett nytt Nagellack från 7 Days och så tänkte jag testa att färga ögonframsarna.
Behöver fräscha upp mej lite, blir inte så att jag går runtmed mascara när jag är hemma, samtidigt så hatar jag att se trött och sliten ut.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0