Svårt att acceptera "mitt tillstånd"

Igår efter frukosten så hoppade vi på cyklarna och åkte bort till Leos Lekland.
Både jag och Tobbe var rätt enade om att eftersom vi har flängt runt en massa under påskhelgen, så skulle vi göra någonting för bara Arvid, och är de någonting som han pratar om, och vill åka till så är de Leos Lekland..
 
På eftermiddagen så var tanken att storstäda här hemma, och jag tog tag med dammsugaren på övervåningen och bäddade rent i sängarna.. och sagt och gjort..
Efter de så trodde jag nästan magen skulle explodera av sammandragningarna..
SUCK!!!
Fan va värdelöst de är med dessa sammandragningar och förvärkar såfort jag rör mej.
Aa, är väldigt behövligt med den kommande ledighetet.
 
Efter jobbet idag åkte jag och hämtade ut ett jättepaket från Jollyroom.
Hade beställt en taklampa till Bebis rum..
Denna fast grå, Arvid har från samma märke (Färg & Form) fast som "sänglampa" även den är grå.
Så funderar på om jag ska byta, och ställa den i bebisrummet sen, och köpa en ny till Arvid.
Hans taklampa är från Jabadabado, och de skulle kanske vara snyggt att ha samma i hans rum med.=)
 
betsällde även en bebiskudde, och efter mycket efterforskning så hittade jag en som jag tyckte verkade tipptopp..
De blev en sådan, den skulle vara bra för att undvika att bebisen får platt huvud, Arvid var på väg att få de när han var pytting, och de känns ju grymt onödigt om de finns bra kuddar.
En annan som jag var inne på var denna..
som oxå skulle vara toppenbra för att motverka platt huvud.
Men på de flästa sidorna ja läste på så ska även barnets axlar vara uppe på kudden, och de gick inte på denna, och den ahndra hade ett behagligt memoryskum.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0